torsdag 3 december 2009

Idag

är det 21 dagar till Julafton.. & på begäran
min Önskelista

Tillägg No #1

Det här med svarta jeans hadde jag ju glömt.. vill ha, tack! =)

No #1
Dom där supersnygga turkosa handskarna
som jag provade i Stavanger, när jag & mamma hälsade på Frida.
Vore ju bäst om Frida kunde köpa dom, hon har ju närmast dit =)

No #2
Svarta toppar att ha på jobbet.
Det går ju bra med andra, lite finare, plagg oxå =)
Men jag vet inte exakt vad jag vill ha..
Ett presentkort på kläder kanske är det bästa..

No #3
Strumpor behövs ju alltid!
Vill ha alla färger utom svarta & vita.

No #4


Denna skitsnygga väska från Wera
ca 30x30 cm med långt axelrem
finns på Åhlens


No #5

Denna fina träningsmaskin, finns på
Intersport

No #6

Plumpus PEN med 17mm pancake objektiv & retro blixten FL-14

Men allra helst vill jag bara ha det mysigt med familjen på julafton
utan stress & måsten. Bara äta gott & umgås är det bästa! =)

1 kommentar: