onsdag 29 april 2009

Nostalgi..

Ikväll har jag hängt lite på You Tube
och fastnade på Walt Disneys klassiker så som
Den Lilla Sjöjungfrun och t ex Pocahontas..
Och så av en händelse så har CDON.COM kampanj på Disneys klassiker..
så nu är dessa filmer på väg hem till mig. =)

Micke & Molle och självklart


Den Lilla Sjöjungfrun

Jag tog Micke & Molle för att jag hade den som ljud-bok när jag var liten.
Och jag grät alltid när tanten lämnade Micke i skogen alldeles själv..
När jag var lite ville jag alltid vara som Ariel i Den Lilla Sjöjungfrun.
Ha långt rött hår och sjunga vackert, och ha en Blunder som kompis! =)
Vilken är din Disneys favorit?

2 kommentarer:

  1. Micke & Molle var bra. Annars är mina favvisar Dalmatinerna & Djungelboken.

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillar oxå Djungelboken, Bernad & Bianca i Australien, Pocahontas..
    och några till =)

    SvaraRadera