lördag 31 januari 2009

Luggproblem..

Jag har tänkt bli långhårig igen..
Det tar lite tid och jag är otålig.

För cirka ett år sedan klippte jag av mig mitt LÅNGA hår..


och då blev det ganska kort. =)

Nu har jag lite problem med att spara ut det.
För ett halvår sedan klippte jag det i en frisyr som jag kunde "växa i."

Och nu har luggen blivit lite så där att den stör i ansiktet.
MEN jag tycker det är så himla fult o ha håret bakom örat.
Jag har funderat på vad jag vill ha för lång frisyr men vet inte,
så jag vill inte klippa "rak lugg."
Därför har jag börjar experimentera med lite hårspännen och så vidare..
Vad tycks?

Funderar även på att permanent locka det..
Ni kommer väl ihåg mitt lilla utspel med
affrokrull?
Ha en bra dag!
Ikväll blir det Vinterrevy i Markaryd! (jag hoppas på fina bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar